Ергономіка на робочому місці: що варто знати
25 квітня 2025Біль у спині, втома очей, затерплі руки, знижена концентрація – усе це можуть бути наслідки неякісно організованого робочого місця. Саме ці «дрібниці» часто стають причиною професійних захворювань, зростання кількості лікарняних днів і зниження продуктивності праці.
За даними дослідження Health and Safety Executive (HSE), понад 30% працівників в офісному та промисловому середовищі регулярно відчувають дискомфорт, пов’язаний з умовами праці.
Це не лише питання зручності, а реальний фактор впливу на здоров’я та ефективність роботи персоналу.
Чому ергономіка має ключове значення? Бо це – зменшення ризику травм і хронічних розладів;
оптимізація продуктивності працівників; формування безпечного та комфортного робочого середовища; зниження плинності кадрів та витрат на охорону здоров’я.
Шановні роботодавці! Пам’ятайте: ергономіка – стратегічна інвестиція в здоров’я працівників та стабільність на підприємстві, в установі, організації компанії!
Актуальна інформація з питань трудового законодавства, безпеки та гігієни праці, щодо запобігання виникненню на робочих місцях небезпечних виробничих факторів, зниження ризиків виникнення професійних захворювань – https://pratsia.in.ua