Ергономіка на робочому місці: що варто знати

25 квітня 2025

Біль у спині, втома очей, затерплі руки, знижена концентрація – усе це можуть бути наслідки неякісно організованого робочого місця. Саме ці «дрібниці» часто стають причиною професійних захворювань, зростання кількості лікарняних днів і зниження продуктивності праці.

За даними дослідження Health and Safety Executive (HSE), понад 30% працівників в офісному та промисловому середовищі регулярно відчувають дискомфорт, пов’язаний з умовами праці.

Це не лише питання зручності, а реальний фактор впливу на здоров’я та ефективність роботи персоналу.

Чому ергономіка має ключове значення? Бо це – зменшення ризику травм і хронічних розладів;

оптимізація продуктивності працівників; формування безпечного та комфортного робочого середовища; зниження плинності кадрів та витрат на охорону здоров’я.

Шановні роботодавці! Пам’ятайте: ергономіка – стратегічна інвестиція в здоров’я працівників та стабільність на підприємстві, в установі, організації компанії!

Актуальна інформація з питань трудового законодавства, безпеки та  гігієни праці, щодо запобігання виникненню на робочих місцях небезпечних виробничих факторів, зниження ризиків виникнення професійних захворювань –   https://pratsia.in.ua