Через сервіс «інтерактивний інспектор» надано понад 7 800 консультацій
20 грудня 2024Оперативність в отриманні необхідної консультаційної допомоги заявникам залишається основною метою діяльності сервісу Держпраці «інтерактивний інспектор».
Фахівці управління інспекційної діяльності у Чернівецькій області продовжують забезпечувати надання консультацій та роз’яснень у рамках роботи сервісу.
Так, за 11 місяців нинішнього, 2024, року працівники профільних відділів структурного підрозділу територіального органу Держпраці надали заявникам понад 7 800 консультацій.
Із них: понад 4 500 – з питань дотримання законодавства про працю; понад 2 400 – з безпеки та гігієни праці; понад 140 – з питань ринкового нагляду та надання адміністративних послуг, ще понад 750 роз’яснень надано з інших питань.
Нагадуємо, як скористатися послугою Держпраці й швидко отримати необхідну консультацію.
Відповіді на найбільш актуальні питання розміщені:
на інформаційному порталі Держпраці: https://pratsia.in.ua
у розділі «Запитання/відповіді» на веб-сайті Держпраці: https://dsp.gov.ua/faq/
Якщо ви не знайшли відповідь, то можете отримати її у дистанційному режимі:
за номером телефону: +380 99 526 11 34
електронною поштою: interaktuvnyiinspektor_pdz@ukr.net
заповнити форму для отримання роз’яснень за посиланням: https://cutt.ly/i2Dw5Zv
Відповіді на свої запитання ви можете отримати у зручний для вас спосіб, зазначивши його у запиті – електронна пошта, Viber, WhatsApp, телефон.
*Звернення на сервіс не є електронним зверненням та не підлягає розгляду згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».