До уваги роботодавців: про електронний документообіг в системі управління безпекою праці
03 січня 2025З метою консультаційної підтримки роботодавців, Держпраці розроблено пам’ятку – «Як створити електронний документообіг в системі управління охороною праці».
У пам’ятці викладені основні аспекти щодо:
переваг електронного документообігу;
алгоритму дій роботодавця у разі прийняття рішення з його впровадження;
обов’язків роботодавця.
Ознайомитись з пам’яткою можна на інформаційному порталі Держпраці – https://pratsia.in.ua – у рубриці – «Рекомендації: як працювати безпечно» – https://pratsia.in.ua/pdf/e_dokumentoobig.pdf .
Водночас конкретні відповіді фахівців Держпраці на запитання суб’єктів господарювання та практичні консультації для впровадження ними електронного документообігу можуть бути більш дієві. Держпраці має певний досвід співпраці з підприємствами, компаніями, установами та організаціями щодо впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці. Форма взаємодії не обмежена у виборі інструментів.
З метою консультаційної підтримки роботодавців, Держпраці пропонує безоплатну методичну допомогу щодо впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці на підприємствах, в установах, організаціях.
Суб’єкти господарювання можуть звертатися за консультаційною та методичною допомогою за наступними контактними даними:
м. Чернівці, вул. Поповича, 2
e-mail: if@dsp.gov.ua
контактний телефон: 099 395 62 52