Через сервіс «інтерактивний інспектор» надано понад 7 800 консультацій

20 грудня 2024

Оперативність в отриманні необхідної консультаційної допомоги заявникам залишається  основною  метою діяльності сервісу Держпраці «інтерактивний інспектор».

Фахівці управління інспекційної діяльності  у Чернівецькій області продовжують забезпечувати надання консультацій  та роз’яснень у рамках роботи сервісу.

Так, за 11 місяців нинішнього, 2024, року працівники профільних відділів структурного підрозділу територіального органу Держпраці надали заявникам понад 7 800  консультацій.

Із них: понад 4 500  – з питань дотримання законодавства про працю; понад  2 400 – з  безпеки та гігієни праці; понад 140  – з питань ринкового нагляду та надання адміністративних послуг, ще понад 750 роз’яснень надано з інших питань.

Нагадуємо, як скористатися послугою Держпраці й  швидко отримати необхідну консультацію.

Відповіді на найбільш актуальні питання розміщені:

на інформаційному порталі Держпраці: https://pratsia.in.ua

у розділі «Запитання/відповіді» на веб-сайті Держпраці: https://dsp.gov.ua/faq/

Якщо ви не знайшли відповідь, то можете отримати її у дистанційному режимі:

за номером телефону: +380 99 526 11 34

електронною поштою: interaktuvnyiinspektor_pdz@ukr.net

заповнити форму для отримання роз’яснень за посиланням: https://cutt.ly/i2Dw5Zv

Відповіді на свої запитання ви можете отримати у зручний для вас спосіб, зазначивши його у запиті –  електронна пошта, Viber, WhatsApp, телефон.

*Звернення на сервіс не є електронним зверненням та не підлягає розгляду згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».