Підсумовано результати інформаційної кампанії «Виходь на світло»

14 листопада 2024

У Південно – Західному міжрегіональному управління Держпраці підведено підсумки інформаційної кампанії «Виходь на світло!», яка тривала у регіонах з 19 серпня по 1 листопада  нинішнього, 2024, року на виконання Окремого доручення Державної служби України з питань праці від 15.08.2024 року за №Д-56/1/2.3-24а.

Загалом під час інформаційної кампанії на території Івано-Франківської, Тернопільської та Чернівецької областей інспекторами праці проведено 2039 інформаційних відвідувань роботодавців у сфері сільського господарства, будівництва, транспорту, торгівлі, громадського харчування та інших галузях економіки.

Під час заходів посадовці Держпраці наголошували, що тільки офіційне працевлаштування гарантує працівникам гідні умови праці, захист трудових прав та соціальні гарантії; особливу увагу акцентували на неприпустимості допуску до роботи працівників без укладення трудових договорів.

Упродовж кампанії «Виходь на світло!» на Прикарпатті, Тернопільщині та Буковині проведено 59 масових заходів (семінари, наради, круглі столи, конференції тощо) з питань інформування про ризики і наслідки незадекларованої праці.

Забезпечено трансляцію соціальної реклами на радіо та телебаченні: загалом радіоролик вийшов у ефір 5 378 разів, відео транслювалось 5 147 разів.

Розміщено 619 публікацій на інтернет-ресурсах та у соціальних мережах, в ефірах місцевих теле- та радіостанцій організовано тематичні програми.

Соціальна реклама інформаційної кампанії розміщувалася на білбордах.

Завдяки проведенню інформаційних заходів, соціальній рекламі та використанню візуальних матеріалів про необхідність легалізації трудових відносин дізналися понад дев’яносто п’ять тисяч осіб.

Більше інформації про найпоширеніші питання з трудового законодавства під час дії воєнного стану можна отримати на інформаційному порталі Держпраці:  https://pratsia.in.ua .