Роботодавець може подати документи на отримання компенсації за облаштування робочого місця для особи з інвалідністю онлайн

16 лютого 2024

Уряд продовжує працювати над стимулюванням створення нових робочих місць для осіб з інвалідністю. Однією з таких програм є надання роботодавцям компенсації витрат за облаштування робочого місця для осіб з інвалідністю, яка почала діяти з серпня минулого року.

Відповідно до її умов, роботодавець може отримати компенсацію за облаштування робочого місця за працевлаштованих  людей з 1 групою інвалідності  – до 106,5 тис. грн, з 2 групою інвалідності – до 71 тис. грн.

З початку дії послуги було працевлаштовано понад 100 працівників з 21 регіону. Про це повідомляють у Державній службі зайнятості.  Якщо раніше необхідно було збирати документи та подавати безпосередньо до центру зайнятості, то відтепер роботодавці, які найняли людину з інвалідністю, можуть подати заяву та документи безпосередньо через портал Дія, що робить процес отримання фінансової допомоги зручним і швидким.

Перед поданням документів на отримання компенсації, необхідно перевірити, чи працює співробітник упродовж 90 днів на момент подання заяви.

Для подання заяви необхідно зробити лише 4 кроки:

авторизуватися на порталі Дія за допомогою КЕП;

заповнити заяву з зазначенням даних про працевлаштовану особу з інвалідністю та облаштоване робоче місце;

додати документи, які підтверджують працевлаштування, купівлю допоміжних засобів та довідку медико-соціальної експертної комісії, яка засвідчує інвалідність співробітника;

зазначити IBAN рахунку підприємства-роботодавця;

підписати заяву електронним підписом.

Рішення приймається упродовж 10 робочих днів. У разі ухвалення позитивного рішення кошти надійдуть на рахунок заявника упродовж 5 робочих днів.

За роз’ясненнями слід звертатися Чернівецького обласного центру зайнятості, або до контакт-центру Державної служби зайнятості за телефоном гарячої лінії: 0 800 600 288.