UP

Належний технічний стан автотранспорту на підприємствах зменшить ризики виробничого травматизму  

Управління Держпраці у Чернівецькій області повідомляє:

у нинішньому, 2018, році у результаті дорожньо-транспортних пригод мали місце п’ять нещасних випадків виробничого травматизму.

Ось їх хронологія.

У результаті ДТП отримали травми двоє працівників ТОВ ВКФ «Балакком». Повідомлення про настання нещасного випадку надійшло до Управління Держпраці у Чернівецькій області у перших числах січня.

22 січня  через аварію  на відтинку дороги Чернівці - Мамаївці у Кіцманському районі  тілесні травми різного ступеня тяжкості отримали працівники ТОВ «Галс -2000» - менеджер зі збуту та водій.

4 березня на трасі в Московській області смертельно травмований у автодорожній аварії водій ТОВ «Автокомбінат-1».

29 червня у дорожньо-транспортній пригоді смертельно травмувався водій авто бетонозмішувача ТОВ «Буковинська будівельна компанія».

7 липня  у результаті автодорожньої аварії постраждав  водій ПрАТ «Кіцманське АТП - 17 739», отримавши травми.    

Загалом семеро потерпілих, двоє із яких - загинули.

З огляду на це, Управління Держпраці у Чернівецькій області звертається до суб’єктів господарювання, що працюють в галузі пасажирських та вантажних автоперевезень й наголошує на повному виконанні ними законодавства з питань промислової безпеки, охорони та гігієни праці.

Особлива увага суб'єктів господарювання має бути звернута, зокрема, на дотримання вимог безпеки при експлуатації та технічному обслуговуванні техніки.

Управління Держпраці у Чернівецькій області додатково наголошує: обладнання та укомплектованість автомобілів повинні відповідати вимогам Правил дорожнього руху, інструкціям заводів - виробників та Правилам охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених Наказом міністерства надзвичайних ситуацій України від 09.07. 2012 року за №964 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 01.08.2012 року за №1299/21611.

Так, до робочого місця водія  встановлено  наступні вимоги:

огородження робочого місця у водія в салоні повинно бути у справному стані;

вітрове та бокове скло не повинно мати тріщин та затемнень;

склопідйомні механізми  мають бути у технічно справному стані.

Аварійні виходи автобусів та приведення їх у дію повинні бути справними.

Органи керування  транспортного засобу повинні бути зі справними ущільнювачами, що перешкоджають потраплянню до салону автобуса чи вантажного автомобіля відпрацьованих газів.

Системи живлення, мащення та охолодження повинні бути справними і не мати течі пального, мастила і таке інше.

У відділеннях транспортного засобу не повинно бути ніяких пристроїв та елементів паливної системи.

Усі механізми  транспортного засобу мають бути у технічно справному стані.

Диски коліс повинні надійно кріпитися.

Технічний стан електрообладнання автомобіля, автобуса  повинен забезпечуватися пуском двигуна за допомогою стартера.

Акумуляторні батареї повинні бути надійно закріплені. Відділення, в яких вони розміщуються, мають відокремлюватися від відділення водія, пасажирів і добре вентилюватися зовнішнім повітрям.

Транспортні засоби мають комплектуватися медичною аптечкою, знаком аварійної зупинки, вогнегасником.

При направленні у рейси понад добу  транспортний засіб додатково укомплектовується підставками, лопатою, буксирним пристроєм, взимку - додатково ланцюгами проти ковзання.

Дотримання цих норм суттєво зменшить ризики виробничого травматизму на підприємствах.   


 

Ми на YouTube

Важливо