UP

Практичні поради декларантам при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій

Практичні поради декларантам при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій  

Якщо декларант змінив свій електронний цифровий підпис, необхідно скористатись кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ» та виконати зміну ЕЦП у Реєстрі.

Якщо декларант отримав новий єдиний цифровий підпис та під час входу у персональний кабінет виникла помилка «Така поштова адреса не існує або вже зайнята», необхідно скористатися  кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ»» та виконати зміну ЕЦП у Реєстрі.

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (спробувати пізніше), перед повторним входом слід натиснути комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі комп’ютера.

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений (24)), декларанту необхідно отримати новий ЕЦП  та виконати зміну ЕЦП у Реєстрі.

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не знайдено (51)), варто переконатися у його відповідності безпосередньо в органі, який видав декларанту єдиний цифровий підпис та повторно здійснити вхід до Реєстру.

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52)), декларант зобов’язаний  отримати новий ЕЦП, звернувшись у будь-який акредитований Центр сертифікації ключів та виконати зміну ЕЦП у Реєстрі.

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (виникла помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5), декларанту необхідно вимкнути розширення браузера та змінити налаштування антивірусного програмного забезпечення для забезпечення можливості передачі запитів за протоколом HTTP (5).

Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Ви не підтвердили e-mail), необхідно увійти до особистої поштової скриньки, вказаної під час першої авторизації, відкрити лист «Підтвердження реєстрації | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» та перейти за наведеним у листі посиланням. У разі, якщо декларант не знаходить  листа у папці «Вхідні» поштової скриньки, перевірити папку «Спам».

Якщо при заповненні електронних документів декларант не може перейти з першого до наступного розділу, слід скористатися останньою версією браузера Google Chrome.

Якщо при заповненні електронних документів не завантажується розділ або не зберігаються зміни у розділі, необхідно видалити цей розділ за допомогою кнопки «Видалити дані цього кроку» та заповнити розділ  з початку.

Якщо невірно зазначено ПІБ або ІПН у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, необхідно отримати новий ЕЦП з вірно внесеними даними та виконати  зміну ЕЦП у Реєстрі, скориставшись кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ».

Якщо при заповненні електронних документів, декларант не знає  як вказати серію та номер свідоцтва про народження дитини, слід вказати серію та номер свідоцтва про народження у форматі «1-АА123456» без пробілу в полі «Податковий номер».

Якщо при заповненні електронних документів декларант виявляє помилку у кроках 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 «Зазначте право на цей об’єкт», необхідно  заповнити розділ «ПРАВА НА ЦЕЙ ОБ’ЄКТ», натиснути кнопку «Додати» та натиснути  кнопку «Зберегти об’єкт».

Якщо декларант не переконаний чи подано декларацію, необхідно перевірити її наявність у публічній частині, переконатися, що в особистому кабінеті вона має статус «Активна» та перевірити вкладку «Мої повідомлення» персонального кабінету.

Щоби подати декларацію необхідно перевірити внесену інформацію та виконати такі дії:

натиснути кнопку «Зберегти чернетку»;

натиснути кнопку «Зберегти декларацію»;

обрати збережену чернетку та натиснути кнопку «Продовжити роботу»;

натиснути кнопку «Подати документ»;

підтвердити ознайомлення з передбаченою законодавством відповідальністю за подання недостовірних відомостей у декларації, проставивши відповідну позначку;

натиснути кнопку «Подати документ»;

натиснути кнопку «Подати декларацію».

Якщо на поштову скриньку не надходять повідомлення про збереження чернетки, подання декларації, зміну ЕЦП у Реєстрі тощо, перевірити папку «Спам» поштової скриньки, перевірити правильність зазначення адреси електронної поштової скриньки у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, звернутися до адміністратора електронної поштової скриньки.

Якщо декларант втратив доступ до поштової скриньки, з якою зареєструвався у Реєстрі, отримав новий ЕЦП та під час входу у персональний кабінет виникає помилка «Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований», необхідно звернутися  до служби технічної підтримки НАЗК, зазначивши при цьому назву помилки, ПІБ, ІПН та актуальну поштову скриньку.

Якщо виникли питання при заповненні електронних документів, слід ознайомитись з роз’ясненнями щодо заповнення електронних декларацій на сайті НАЗК.

Якщо виникли питання технічного характеру, необхідно звернутися до служби технічної підтримки, направивши електронний лист, або зателефонувати за номером +38(044)200-06-94.


 

 

 

 

Ми на YouTube

Важливо