Начальник Управління Держпраці Іван Луцак увійшов до складу міжвідомчої робочої  групи

В області створено міжвідомчу робочу групу з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства щодо мінімальної заробітної плати. Очолив роботу групи заступник голови, керівник апарату Чернівецької обласної державної адміністрації Олег Стецевич.

Заступником голови міжвідомчої групи призначено директора департаменту соціального захисту населення Чернівецької ОДА Віталія Савкіна.  Обов’язки секретаря виконуватиме начальник відділу трудових відносин, зайнятості населення, сімейної, гендерної політики та протидії торгівлі людьми департаменту Максим Возьний.

До складу робочої групи увійшли - начальник Управління Держпраці у Чернівецькій області Іван Луцак, представники Управління Західного офісу Держаудитслужби в області,  управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС, Головного управління пенсійного фонду України,  Чернівецького  регіонального центру зайнятості, низки структурних підрозділів Чернівецької обласної державної адміністрації.

Міжвідомчу робочу групу створено з ціллю моніторити ситуацію з виплатою заробітної плати, адже з першого січня 2017 року  її мінімальний рівень  зріс до 3200 гривень.

У сфері відповідальності робочої групи також оперативне реагування на скарги працівників у разі порушення їхніх трудових прав та оплати праці за виконану роботу.